Match

Hejsan !
Kom nyss hem från en fotbollsmatch =) Eller jag har ätit och duschat också. Det var igentligen inte menlingen att jag skulle spela, men Amine var inte med (hon skulle det) mne hon hade ringt till Peter och sagt det... aja iaf, så 10 minuter innan matchen skulle börja så fick ju jag börja byta om och åka till ip =) Vi skulle igentligen äta, men så blev det match ist =) Vi vann med 2-1 mot bp.

Juste det var med 96:orna, så det var på 11-manna. Aja det jick endå ganska bra för mig.

Pussar !!

Kommentarer
Postat av: F A N N Y

åh, bravo!, var det inte svårt att spela på 11-manna men ofside och så? :) / kram

2009-08-22 @ 10:03:13
URL: http://lilladidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0