Kompisar!

hej på er alla läsare
jag hade tängt att skriva vad jag och hur jag gillar mina kompisar om de är okej?
jag härmar lite Olivia www.finaiva.blogg.se  men om de inte är okej såå får du säga till mig så tar jag bort de på en gång om de är okej ?

och de är INTE i ordning asså villka så är först och sist PROMES

* Angelica :
 du är en jätte snäll kompis och du är omtänksamm o vill alltid väl.
 Jag diggar din humor. när vi väl är med varann så är det jätte kul att vara med dig de är också kul att du går i sammafotbollslag som jag. och vi ska vinna på lördag. du äger som kompis ! puss o kram
 Päälskling !! 


* Linda :
 vi har känt varann ända sen vi gick i sexårs och de har alltid varit lika kul att känna dig för att du är alltid glad och skrattig.
 Vi träffas ju väldigk ofta tex fotbollen skolan och när vi är med varann och de är så klart jätte kul + att de är väldigt bra att vi bor så himla nära varann du är helt enkelt bara bääst...! och du vet inte hur mycket jag älskar dig som kompis du är mitt  allt. man blir lixom glad av ditt skratt.!! o jag kan lite på dig. vi har gamla minnen puss o kram sister!


Ellie :

du är jätte rolig kompis och du kommer på roliga saker som man kan göra och du är hjälpsam

och omtänksamm och det är alltid lika kul att vara med dig för att du är så himla snäll och gullig och du vill aldrig någon illa. så du är bara bra och bääst helt änkelt. du är min lilla Ängel
hoppas vi kan göra något igen puss o kram lovers XD


Moa :

vi har inte varit med varann  så himla mycket :(  men när vi väl är med varann så är du jätte snäll och rolig !
 och du är väldigt glad och rolig och skrattar mycket och man blir lixom glad av ditt skratt
 och jaa du är bääst och vi borde göra nått för vi bara pratar om de hela tiden men det blir aldrig av :( men jag lovar att vi  ska vara med vara. fast så klart om du vill det XD puss o kram gooding !      



Madde:

du är rolig och skrattig
vi har kännt varann ända sedan vi var 2 år och vi har ju alltid varit komisar. fast kanske inte bästisar när vi gick på dagis.
du ställer alltid upp för mig och skrattar nästan hela tiden du är bääst och de är alltid lika kul att vara med dig. vi har mång minnen.
puss o kram love yaa sister XD


hanna :
du är en rolig och skrattig kompis
du och jag har kännt varann enda sedan sexårs eller nee ända sedan dagisalltid när jag är med dig så vill du älltid väl och du är välldigt rolig.
och så klart är du ju en jätte bra kompis till mig. och jag gillar du som komis.
puss o kram min lilla Ängel !


Frida :
du är en jätte bra komis och du vill aldrig någon illa.
vi har kännt varann ända sen vi föddes så vi har lixom varit kompisar sen vi var noll år.
du är jätte rolig och skrattig. du ställer upp för mig och vi bråkar nästan aldrig. jag har massor av gamla minnen av dig Frida puss o kram min lilla Ängel


Olivia :
du är en rolig och omtänksamm kompis.
även fast vi inte har varit med varann så himla mycket då men när vi är med varann så tycker jag att de är jätte kul.
du vågar mycket och vill aldrig någon illa.
jg gillar dig som komis för att du är rolig och skrattig och kommer på roliga skaker som man kan göra
 puss o kram sköning XD hoppas vi kan göra något igen


Erika :
du är en rolig och skrattig kompis och du är jätt bra på att dansa XD
vi har ju inte varit med varann så jätte mycket men vi kankse kan göra något igen ?
du vill alldrig någon illa, du är omtänk samm och rolig
du är jäte roligt att vara med dig!

Amine :
amine du är jätte rolig och du tänker på andra
jag gillar dug som kompis för att du är jätte rolig att vara men och vi har många gamla minnen.
hoppas att vi kan vara  men varann lite mera för att de är jätt kul att vara med dig.
för att du kommer alltid på massor av roliga saker som man kan göra puss o kram Min lilla bäästing !




 tack alla  ni det är jätte kul att ni vill vara min kompis och att ni finns där för mig älskar er alla jätte mycket !! puss o kram er Madde


Kommentarer
Postat av: Ebba

2009-02-04 @ 12:18:13
Postat av: anni

sjukt snällt av dig att skriva alla dom där sakerna till alaa ha det bra gmn puz älskar dig(L)(L) = förevigt

2009-02-05 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0