Sådär =)

hej på er !
Nu är jag hemma från kungsberget, de var as kul där.
Vi hade jätte mysigt och de var jätte fint väder.
Första dagen var de inte så himla kallt men lite snöigt, men andra dagen (i dag) så var de jätte fint väder, solen lös och de var typ 2 minus.
Vi bodde på en liten gård kan man säga när de var som ´2 stora hus som lixom var uppdelade. Lite svårt att förklara. xD Men endå de var ett väldigt mysigt litet ställe. På kvällarna så åt jag bufé (båda kvällarna). Men man fick ju lixom välja lite jag åt mäst tacos :P De var jätte gott.
Jag hade typ aldrig åkt skidor innan, så de var lite svårt i början. jag kan inte riktigt åka så jätte bra nu men endå =)
Jag vågade facktiskt åka alla sorters lifta (hehe inte så coolt men endå) Jag tyckte faktiskt att ankarliften eller sitsliften var roligast, jag gillade inte knapplifte så jätte mycket, för man kunde ju typ inte prata med någon eller något. xD De fanns två olika knappliftar typ och de ena var rätt så rolig. Fast vi äkte bara den en och en halv gång för att de var sån kö.
I sits liften så när jag skulle gå på så råkade jag typ sätta mig lite för tidigt så jag ramlade ner xD haha !
Första gången jag och mamma skulle åka så visste vi typ inte att man skulle fälla ner den där saken (som gör att man inte ramlar ner) aaa så då gjorde vi inte de förns mamma typ kollade på någon annan lift eller nått. xD Hehe man märker ju i allafall att vi är nybörjare =)

Vi tog jätte mycket kort som jag kommer lägga in i morgon. förlåt att de blir lite sent, Men om 10 minuter så ska jag gå och kolla på T.V.
Jaa... de var en kort historia om vad jag har gjort. (Som ägde !)
Jag kanske skriver lite mer om de här i morgon när jag lägger in bilderna.
så kom gärna tillbaka till min blogg så ofte ni bara kan. =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0