Söndag, Fotboll

hej på er !
I lödagas och i söndags så hade vi ju tränings läger.
Förlåt att jag intehar lagt in de här inlägget tidigare, jag har försökt men min data har bara laddat och uppggraterat typ hela tiden så de har tyvär inte gått.
De var jätte kul vi skratade och svetades nästan hela tiden : D
Först så spelade vi fotboll  på lördan i typ 2 timmar sen åkte man hem och sov, sen på lördagen så kom man till träningen och gjorde teknikövningar och spelade lite tvåmål o så.
När vi var klara ovh hade pratat en lite stund så gick vi till pizzerian för att vi skulle äta pizza där, de var jätte gott och jag var jätte hungrig.
Sen när alla var klara så gick vi vidare till gym och sim och badade i typ 2 timmar, jag var inte så noga med att hålla reda på tiden : P
men i alla fall så de var jätte jätte kul !!
Jag skrev inte så mycket om de här innlägget men jag har nästan inget mer att säga en att de var AS ROLIGT,!! och jag hoppas att vi får göra om de !!

här kommer några bilder från oss !



Här har vi några i laget ! : )



Nu är vi på väg till pizzerian.



Här är en till bild fast när några kollar hit XD



Här är några flera



Rolig bild =)



Linda Moa Madde och Ellen



Jag och Ellie, Skojig bild =)



Nu är vi vid pizzerian och äter :) mmm.... gott



dom andra borden







Mamma och Madde



Ellie och Hanna : D



Här är Elinor efter badet



Och tillsist Frida efter badet

hej dåå ! kram Madde 
P.S   pappa hälsar XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0