Funi !

hej
jag tängte skriva lite om morgon dagen för att jag kommer inte att har så himla mycket tid på mig att skriva ett inlägg i morgon.
 för att först ska jag till stan med mamma de ska bli jätte kul och jag längtar redan och jag hade tängt att köpa ett par dansskor jag har redan ett par men inte riktigt sånna som jag ska köpa de som jag ska köpa är mer att par skor och de som jag har är du mockasiner eller vad man kallar dom :P och så klart ska jag köpa något annat om jag tycker nått är fint och om jag gillar de kanske jag tar kort på de så får ni se vad jag har köpt.
Och vid typ kl.halv 7 så ska jag och Linda kolla på wild kids tillsammans :D kanske lägger in lite bilder dåå.....om jag tar några och om Linda får för sin mamma och pappa (hoppas.....) :D  love you Linda och förlåt för att jag inte kunde komma till dig i kväll (önskade att jag fick de) :(  men kanske nästa fredag !!

Men hinner inte skriva mer nu hej dåå ska äta puss<33 / Madde ' § + :D

Kommentarer
Postat av: Olivia Holm

Hejsan :D såg du skrev i min blogg för ett tag sedan, och jag hoppas också att jag blir frisk! Och du är jätte sööt!

2009-02-01 @ 12:36:25
URL: http://finaiva.blogg.se/
Postat av: Madde

tack gulliga olivia ses kankse snart igen (L)

2009-02-01 @ 12:57:29
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0