Dansen =)

Hellojsan !
På dansen i dag så var det roligt.
Vi gjorde våran uppvärmning så klart.
Sen så gjorde vi våra styrke övningnar och lite så.
När vi övade på showdansen så fick vi också veta villka som ska så vart på dansgolvet och där på sénen. eller hur det nu stavas.Och jag ska stå längst fram med Hanna och Issabelle.
Så det var rätt kul.
Amine är också jätte diktig, men jag vet inte varför hon inte fick stå fram.
Angelica har inte kommit på 3 träningar så det är lite svårt för henne att stå fram.
Men hon är också jätte duktig =)
Som sagt så ska jag och Hanna dansa tillsammans, för vi ska dansa lite par dans också.
Min dans grupp kommer att dansa andra och tredje showen.
Lindas dansgrupp kommer att dansa första showen.
Heh, kom gära och kolla den 10 maj tror jag att vi har den.
Lite av det nya på dansen är att vi ska lyfta upp en tjej som heter Lilly boy (jag tror att det var hon).
Men... det är svårt att förklara.
Jag tycker i allafall att dansen är rätt lätt. (om man övar så klart)

Snart så ska jag mamma och Oscar kolla på T.V och äta glass med bär mums... =)
Pappa äter inte med oss för att nu är han bortrest xD
Han kommer hem på fredag tror jag =)
Jag saknar honom :(  <33
I morgon är det fredag, skönt.
På lördag så tror jag inte at jag har något speciellt för mig eller det finns ju alltid någon att göra så vi får se vad jag hittar på eller vad vi ska göra.
Men jag bloggar mer om det på lördag.
Men nu så ska jag äta glass och bär, ha det bra.
Puss och kram Madde !

Klockan 19:47 den 19 mars 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0