Den här dagen :P

Hejsan alla läsare.
Idag så har jag varit i skolan.
Vi har ju börjat med prov i svenska nu.
Så vi hade 2 nationellaprov i dag.Eller det första var inte riktigt ett prov det var så här att man skulle skriva vad man brukade göra i svenskan och så..
Då kan ju inte läraren säga att det är fel för att det är ju vad man själv gör.
Och så fyller Ebba 12 år i dag. Grattis grattis grattis. Hon bjöd på glass mums... xD
Efter skolan så gick jag hem med Madde Hanna och Frida eller jag var inte med dom efter skolan jag bara gick med dom.
Oscar kom nyss hem och äter mellis nu det sk anog jag också göra snart för att sen så ska jag på dans.
Jag kommer kanske blogga mera efter dansen.
Men jag hinenr inte blogga så mycket mer jusst nu för att jag ska göra mina läxor och äta något.
Men ni får ha det så jätte bra.
Så kasnke jag bloggar mer sénare.
Kram Kram Madde

Klockan 14:35 den 19 mars 2009


Kommentarer
Postat av: Olivia Holm

Allright, skulle du kunna hälsa Ebba grattis ifrån mig, tja, om du kan få tag på henne :P Älskar dig, Olivia <3§

2009-03-19 @ 14:50:18
URL: http://finaiva.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaa, det kan jag väl :P

Känner du henne ?

Älskar dig <3

2009-03-20 @ 13:40:23
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0