Doktorn.

Hejsan !
Jag kom nyss hem från doktorn.
Jag har ju lite problem med min fot och mina knän.
Så jag och mamma fick åka till Susann (Jag vet inte hur hon stavas) som mamma känner och jag har varit där förut och kollat mitt eller min knän.
Nu så kollade jag var det var med min fot.
Och det var typ att jag hade som slatter i foten, och jag måste stå på en sån här balansbräda och öva balansen.
Det är bra för foten. =)
Så den måste jag stå på 10 minter en kvart varje dag.
Lite jobbigt kanske men det är säkert jätte bra =)
Efter när vi hade varit hos Susann så åkte ju vi till täby för att köpa en sån där balansplatta.
Sen behövde vi lite mat och så, då fick vi åka till ica.
... Nu är jag hemma och chattar med Linda.
Jag tror att jag snart ska äta mat för att vi har inte ätit än och jag är rätt hungrig.
Här kommer några bilder från min mobil som jag laddade upp i går :



Jag och Linda i går kväll, när jag lämnade hennes gympapåse =) <3



Jag och Ellie =) <3



Olivers söta kusin. =) <3 (för rätt länge sedan)



Olivier <3 =) (för länge sen)

Hehe, visst är det fina och söta bilder.
Kommer fler någon annan gång.
Kram Madde !

Klockan 13:33 den 21 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0