Fotbollsmatch =)

Hejsan !
Jag ska snart på fotbollsmatch, det ska bli jätte kul. Fast det är ingen riktig match det är en träningsmatch mot vasalund tror jag kom inte i håg, fast man kan säga att det är en vanlig match fast man inte vinner något eller spelar i serien.
Det kommer nog vara rätt så kallt för att det är utomhus, men aja man får ha på sig varma kläder. Jag ska ju ha mina nya fotbollsskor också =)
Jag ska snart värma min mat och äta så att jag inte får holl när jag ska spela.
Så... hej dåå puss o kram Madde

Här kommer några bilder som Linda eller någon har tagit, mäst Linda tror jag.



jag, fulig bild men aja =)



Heh jag och Angelcia as garva för ganska länge sen.



Jag Olivia och Linda =)

Kommentarer
Postat av: ellie

So hur gick det? avd blev slut resultatet? :)

2009-03-10 @ 18:01:06
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0