Fotbollsmatchen ! =)

Hello !
Nu har jag kommit hem från fotbollen. (Jag har duschat och ätit lunch också)
Det gick ganska bra, det blev 3-3, =)
Så det var rätt så bra.
I första halvlek så stog det 3-0 till dom, sen i anda och tredje halvlek så gjorde vi 3-3.
(Vi spelade 3 halvlekar för att det var en träningnsmatch)
Jag fick lite ont i min fot, men det gick bra att spela en då :P
Nu så sitter jag här och chattar med mormor på msn =) Mormor och morfar är i Thailand så att jag har inte träffat dom på jätte länge, jag saknar dom :(
Jag tror att dom kommer hem i april någon gång, och dom har varit borta enda sen februari.
Nu ska jag gå.
Hej då Kram Madde !

 snyggast flaggan i världen ! xD

Klockan 14:51 den 15 mars 2009

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vad bra att ni nite fölorade ! :)

Att spela lika är ju int eliks roligt som att vinna men det är bättre än att fölora ;)

2009-03-15 @ 15:38:41
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0