God morgon.

hejsann alla läsare.
Jag vaknade nyss för att jag var tvungen att gå upp, så att man inte får håll på träningen.För de är inte så kul.
Jag har fortfarand lite ont i min fot, men vad gör de de är bara att bita i hop :P
Man får hoppas på att de inte gör så ont så att man måste gå av, men vi åker dit så får vi se...
Vi ska ju också hämta Madde på vägen. 
Jag ska ha mina nya fotbollsstrumpor på mig i dag, på träningen =)
Det här blir ett kort innlägg för att nu måste jag byta om och sen ska vi åka.
Hej då sköt om er. //Madde

Kommentarer
Postat av: Elinor

Bra där madde, kämpa på!!

2009-03-01 @ 12:24:04
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/
Postat av: Madde B

hehe Tack, de ska jag göra !

2009-03-01 @ 14:01:37
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: anni

inte bra det där med foten :( men d u har jävligt bra inställning (det är bara att bita ihop) hihi det är bra:)(L)

2009-03-02 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0