Inge mer bloggning för i dag...

hejsan !
Jag kommer nog inte blogga mer i dag. för nu har jag presic badat och jag ska smörja in mig o så..
Sen ska ju vi på fest.
Men jag KANSKE lägger tn ett till inlägg, för att dom har ju dator hemma hos dom och så kasnke jag ska gå till dom lite senare men vi får se.
Men om jaginte lägger in några fler inlägg i dag så vet ni ju varför.
Oscars kompis är fortfarande kvar, fast mamma och pappa har kommit hem nu, för länge sen.
Jusst nu så bloggar jag och ska snart gå och göra mig i ordning.
Ååh... nu gick min tånagel av, aj... xD
det här blir ett kort inlägg men aja.
Hej då KRAM Madde

              

Klockan 15:59 den 7 mars 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0