Oscar fyller 10 år ! =)

Hejsan !
Idag fyller Oscar år. Grattis Världens Bästa lillebror ! <3 =)  Alltid när någon av mig eller Oscar fyller år får den andra också någon precent =) Och nu fyllde ju Oscar år och då fick jag paket.
Jag fick : Ett ljusblått linne, en lång tröja som slutar under rumpan med blommor, en till lång tröja som är ljusblå, ett par örhängen som är ljusblåa, 2 svarta hårband och ett grönt som jag kan ha på fotbollen, en plånbok, ett par vita leggings och en ansikts krem och en typ sjölnings grej till.  Jag tror att det var allt =)
Tack så jättemycket !!! :D <33

Idag vet jag inte vad jag ska göra, Oscar har fotbollsmatch klockan 5. Det är den ända jag vet just nu. Men vi får se vad jag hittar på...
Jag kommer nog skriva det till er då.
Men nu ska jag avsluta detta inlägg...
Pussar

Kommentarer
Postat av: Olivia H

Åh, säg grattis till honom från mig då!

2009-05-03 @ 17:51:35
URL: http://finaiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0