Nea <3 :D

Hej!
Sorry för att jag inte har bloggat något förns nu. Men idag har jag varit med Linnéa :D vi gick först hem till mig och kolla lite på datorn. Sen gick vi hem till henne, lekte lite med Kaspian, titta på tv, spelade någon kast grej, och så såg vi faktiskt ett djur skelett i skogen. Fast det hade Nea redan sett men jag har typ aldrig sett något skelett. (förns nu). Iaf, vi hade jättekul! <3 :D

Nu har jag både gjort ALLA mina läxor och städat på HELA mitt rum! Duktigt va? (aa) ;)

Just nu kollar jag på Malmö mot Göteborg, ju´se nu står det 1-0 till Göteborg, fast jah hejar på Malmö. För set är mycket bättre för AIK! Men Malmö är igentligen mycket bättre, bara att Göteberg fick en målchans, som dom SÅKLART gör mål på -.-

Iaf, nu måste jag stänga av datorn ...


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0