Bilder, jag och Linda.

Klockan 18:38 den 4 april 2009

Hejsan !
Jag skulle ju som sagt lägga in bilder på mig och Linda.
Dom som jag inte kunde lägga in i går. Så jag lägger in dom i dag.
Jag berättar lite snabbt för er dom inte har läst inlägget.
Igår kväll var jag med Linda.
Vi gick till dagiset och tog lite bilder =)
Så här kommer dom :



 <3 För alltid vi !



Linda hoppar. Love you !



Linda, haha =) <3



jätte fin bild !! <33



Hehe, Linda igen. I ett rör ( typ)



Jag i röret xD Fett muppad jag blev ju xD



Linda. Göllönge.



De är så det ska va ! Forever.



Kolla villken fin bild.
Men nu ska jag gå hej då.
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Linda

jag blev ju döful på alla bilderna! men du sa ju att jag fick ta bilder, men får jag ta då den bilden på mig i rullen och den på dig? :) <3 hope it's ok?

2009-04-04 @ 21:15:39
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Linda

och den när jag sitter på taket? :P du kan få bilder av mig isånnafall.

2009-04-04 @ 21:16:41
URL: http:// frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0