Hemma från skolan

Hejsan !
Jag kom hem halv 3 i dag. För att vi har gympa på onsdagar, och den slutar 2.

Sen har jag gjort mina läxor också. Dom är tills i morgon. För på fredag är det ju valborg och då är vi ledige =)
I morgon har jag ingen dans kom jag på :P

Idag har jag fotbollsträning men kom inte i håg villken tid. Innan den / efter den, vet inte när, ska jag prata med Angelica. Vet inte om mamma och Tomas också skulle vara med.
Hon vill nog inte att jag säger nått,,, så jag hoppar det.

Men i allafall, jag hade inte så jätte mycket att berätta skulle bara säga att jag är hemma och lite så...

Puss puss





Så här såg jag ut idag. Fast inte sådär med håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0