Hemma.

Klockan 15:10 den 2 april 2009

Hejsan !
Jag har kommit hem från skolan nu. Eller jag har varit hemma ett tag men jag har inte kunnat lägga in ett inlägg för att jag har gjort mina läxor.
Iskolan gjorde vi inget speliellt.

Snart ska jag på dans eller jag ska vara dör senast halv 5 för då börjar den.
Så ja... Jag kommer inte lägga in så många inlägg innan jag ska gå. Eller jag kommer typ bara lägga in det här.
Men efter dansen så kasnke jag lägger in ett inlägg, och då kasnke jag har fått en ny header  inlagt också =)
Men nu måste jag gå och äta något för sen ska jag byta om.



När jag hade kommit hem från skolan.



Ska snart på dansen.
Det kommer fler bilder senare.
Hej då ha det toppen, puss o kram Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0