Inge mer bloggning på ett tag

Klockan 08:28 den 10 april 2009

Hejsan !
Snart kommer jag och min familj åka till våra grannars land. Det är mamma och pappas kompisar eller mina kompisar också men, aa ni fattar.
Så jag kommer inte blogga på ett tag. Jag tror att jag kommer hem på söndag, jag vet inte men tror det.
Jag ville bara säga det så ni inte tror att jag har slutat blogga eller nått.
Jusst nu tittar jag på top model Jag har nyss ätit frukost jag åt lite pizza som blev över från igår.
Vi bakade egen pizza =) det var jtte gott.
På sönda kommer jag också att ladda upp bilderna som jag tog igår när vi gick påsk-kärringar =)
För jag hinner tyvär inte det nu, vi ska åka om en halv timme och jag måste packa klart och så...
Men ni får ha det så jätte bra !!
Puss o kram Madde. 

Kommentarer
Postat av: linnea

var i stockholm bor du, jag spelar i enskede ik och jag bor i enskede. spelar ni i st:erikscupen i år??

2009-04-10 @ 11:19:22
URL: http://fotbollstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0