Jobbigt val

Hejsan !
Det är dans läger och fotbollsskola samma vecka :(
Jag vet inte vad jag ska välja...
Tror att det är lite större chans att jag gå på fotbollen. Men jag är inte HELT säker.
Åhh, jag hatar att välja sånna här saker. Kunde inte det vara olika veckor.

Det är ju lixom rätt bra om man övar in för fotbollen. För vi har cup ett litet tag efter fotbollsskolan, (dansen beror på vad jag väljer ju) Vi ska åka till Dalikalia, en hel vecka men jag berättar mer om det senare.
Men vi får se vad jag väljer. Ni kommer få veta det sen, när jag har valt.

Nu har jag precis ätit mat. Pyttipanna blev det.
Snart ska jag nog duscha och efter det får vi se om jag kommer blogga nå mer. (Asså för i dag)
Jaa... men nu ska jag som sagt gå och duscha.

Pusss

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0