Tältning

Klockan 16:26 den 8 april 2009                                           


För rätt länge sen var jag på Hanna och Fridas kalas. Dom hade tältning. Det var ett jätte stort tält.
Jag hade inte blogg då men jag hade med mig min mobil och då tog jag lite kort, och dom har jag laddad upp.
Fråga innan ni tar någon bild, tack !
Vi hade jätte kul, först kollade vi på en film. Och sen gick vi och la oss.
Hihi kort berättat.
Men jag tror att vi fick plats 7 stycken där inne. Madde var med på kvällen men ville inte sova över så henne har jag inga bilder på. Amine gick in och la sig så henne har jag inte heller bilder på :(
Jag vet inte om jag laddade över bilder på alla men jag hoppas det.
Dom som var där var iallafall Angelica, Jag, Hanna, Linda, Frida, Ebba, Amine och Madde på kvällen.
Förlåt dom som jag inte laddat upp bilder på.
Här kommer bilderna :



Angelica =) <3



Linda <3 =)



Frida <3 =)



 Ebba <3 =)



Och Hanna <3 =)

Hihi mysigt va ?
Där har ni några bilder =)
Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0