hemma

Hej !
Nu är jag hemma från fotbollsskolan, eller jag har duschat och kollat på top model ockås! Och nu kollar jag på MY
 SUPER SWEET 16. Har nån av er sett det ?? Det är ganska bra, ibland. Det handlar typ om tjejer som är 16 (ibland 15 eller 13 eller nått) som är jätte bortskämda och ska ha allt till sin 16 års fest, och dom ska ha perfekta klänningar osv...
Och det är typ 100 pers om inte mer på deras fester.

Iaf, just nu gör jag inte mycket. Pappa kom nyss hem så vi ska snart äta middag =) bra, för jag är faktiskt jättehungrig !
Pussar !!

Jaag, just nu !

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har sett de ! xD

2009-08-13 @ 18:43:10
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: anni<3333

jag har sett de(L)<3333

2009-08-14 @ 10:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0