Bilderna

hej på er !
Jag vaknade för typ 30 minuter sen.
Vi (min familj) har precis ätit fruckost, och nu så chattar jag med Elinor Jenny och Annabell =) Och i dag så ska jag och mamma till täby, vi ska köpa nya utomhusfotbollsskor till mig, både gräs och grus skor. Jag ska också köpa nya fotbollsstrumpor för att vallentuna har precis fått nya. Dom är jätte fina, ni kankse får se vad jag köpte lite senare.
Jaa...så var jag nyss inne på massa olika bloggar.
Och nu så gör jag ett inlägg...
Jag som sagt har varit i kungsberget och åkt skidor.
De var jätte kul,  men ni kan läsa mer om de på förra inlägget.
Jaa...Vi hade bara JÄTTE kul och mysigt.



På väg dit.



Jag på väg dit (Jag har hörlurar på mig för att vi kollar på tv i bilen och då måste vi ha de så att mamma och pappa inte hör. eller störs av de =)



Det här var min efterrätt, mm... gott !



Jag och Oscar på en snöhög.



Jag som hoppar.



Oscar som hoppar.



Här är jag pappa och Oscar i skidbacken.



Pappa och Oscar i sittliften.



Här är salen där man äter.



Oscar i djup snö =)



Jag, innan vi skulle gå och åka



Jag i liften



Oscar jag och mamma, i backen



Jag och Oscar i lifen.



Oscar =)



Mamma =)



Pappa =)



Jag och Oscar i backen

Så de var inte alla men några, ha de bra nu ska jag åka och kolla på pappa när han spelar innebandy (i ik frej)
Och sen ska jag och mamma eller pappa till täby :D hej dåå kram kram / Madde





Kommentarer
Postat av: anni

gud vilka fina bilder ... det måste varit roligt det såg ut som det igallafall:) puss love y(L)

2009-03-02 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0