Curling.

hej på er
I torstags så hade vi friluftslag och då spelade jag curling.
Sorry att jag inte har lagt in de här inlägget förut.
Vi hade jätte kul vi åkte först buss och sen bytte vi till en annan buss. hehe jag kanske berättar lite snabbt men de är inte så viktigt för er att veta.
Jaa sen åt vi lite, dom som var där från vår klass av tjejerna var Madde Angelica och Issabelle : D
Efter de så tog jag (vi) vile bilder för att vi behövde vänta i typ 30 minuter innan vi fick spala själva curlingen. För att de var typ nån annan klass som också var där så då fick vi bara sitta där och vänta.
Jag Madde Issabelle och Angelica körde mot Sean Johan Erik och Bill men Sean ville typ inte vara med och Issa ville typ intw heller vara med efter ett tag.
Så de var inte så många som var med men endå tillslut blev det 2-2 men vi tjejer fick inte in stenen i boet en enda gång XD, men 2 gånger kom vi närmare en dersas stenar : P

Jaa här kommer bilderna :



Issabelle : D



Alla 3 : )



Issa och Anni på bussen



Jag Issa Madde Anni och Johan (Madde ville inte visa sig där : (  



finig bild !



Här är curling banorna



Och här har vi dom igen



Madde bakom en buske : P



Angelica Issabelle och Madde : )



Hehe skojig bild : P



Issa Anni Madde och Johan : D



Snyggingar ! XD

Det fanns jätte mång fina fler bilder på Madde men hon ville inte att jag skulle ta med dom : (
Hej då på er alla läsare   @ Madde

Kommentarer
Postat av: Linda

Att du inte kan stava till din kompis namn, Isabelle :P hihi, jag e lite petig x'd fina bilder iaf! pusshej / Linda

2009-02-15 @ 19:25:10
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0