Fotboll..

hej på er !
När jag var lite så spelade vi en tunering (fast då var de inte samm lag som de är nu för att då spelade vi ju bara fyramanna så då behövde vi inte vara så mång)
Men i alla fall jag kan inte skriva hur de gick för att jag kommer inte riktigt i håg vi kom typ 3:a eller nått de enda jag kommer i håg av matcherna var att vi förlorade mot bollstänär med typ 5-1 och att jag gjorde målet :P
Och så kom jag i håg att vi vann mot typ täby is men 3-1 =)
Men täby har många olika 97 lag nu så dom har blivit lite bättre för när vi mötte dom i erikscuppen (serien) så förlorade vi med 3-1 hehe 
Men jag fick bara hoppa in när det var en liten stund kvar för att vårat andra lag som jag spelade i skulle spela precis efter. vi har 4 vallentuna 97 lag ett som är dom som går i Ekeby , ett lag är dom som går i typ hjälmsta eller nått kommer inte i håg.
ett som är dom som går i ormsta skolan (som jag spelar i)
Och ett som är lixom en nivå högre som man möter svårare lag och så. (som jag också spelar)
Men nu har alla dom här vallentuna lagen lixom slagits i hop så nu är vi ett enda stort lag.
Dom som spelade med Ekeby laget eller vad man ska kalla det kom etta i serien 
(jag och många andra i från ormasta fick köra med dom) (vi körde inte i samma serie)
Dom som spelade i hjälmsta dom spelade i samma serie som vi så vi lixom körde mor varann men dom kom i allafall 4 och vi i Ormsta kom två i våran serie så vi kom föra de andra vallentuna laget :P inte så viktigt men endå
Och så tillsist de svåraste serien (lag 4) kom 4 i den serien så alla vallentuna lag kom på bättre plats än 5:te mm.... väldigt bra !
men i allafall här kommer dom där bilderna som typ nån tog när vi spelade den där tuneringen för länge sen.:


här värmer vi upp fotlederna !



här passar vi bara



här är vi igen :P



hehe lite konstigt men de går inte att få den stor de är i alla fall jag Madde och mamma :D



vi värmer upp inför nästa match !



här spelar vi (de är Madde som sjuter)



Här är vallentuna laget (ormasta laget) hehe vi var väldigt små



Här får vi medaljer !







(de tre sista bilderna var inte från den tuneringen) 
 PuSs OcH KrAm // MaDdE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0