Lördag.

hejsann !
I dag ska jag till täby med mamma eller pappa, vi ska köpa nya utomhusfotbollsskor till mig, både grus och gräs skor. Och så ska jag köpa nya fotbollsstrumpor.vallentuna har fått nya strumpor. Men ni kankse kommer att få se mina mya skor och strumpor sen. 
Men om ungefär 30 minuter så ska jag och mamma åka och kolla på när pappa spelar innebandy, där kommer Oliver vara (min sysling) jag har inte träffat honom på jätte länge. så de ska bli kul.
Jusst nu så chattar jag och gör lite saker på picasa o så...
Jaa... jag ska snart ringa till Madde och fråga henne en sak fast jag tror att jag gör de i bilden på väg till matchen.
De här blir ett kort innlägg men jag kanske bloggar mer i kväll.
Här kommer bilden som jag nyss gjorde, inte så merkvärdig men endå.



Nu ska jag göra mig i ordning. hej då 100 kramar. /er Madde


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig bild, fina-unge xD

2009-03-02 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0