Skola,Linda. M.M

hej på er alla !
Idag har jag varit i skolan vi övade inför alla prov.
Sen hade vi massor av matte och Englska vi övade också med miniräknare för att vår fröken sa att de kunde kanske komma några tal i proven som man skulle klara att lösa med miniräknare :) hehe väldigt lätt.
Efter skolan så var jag med Linda vi hade jätte kul vi kollade på andraavenyn och spelade lite.
Vi behövde också göra vår läxor. Och sen filmade lindaa med sin mobil lite också : D
Jaa..inte så viktiga saker med endå och en sak till jag åt nyss mat, plättar med hallonsylt : P
Men nu hinner jag inte skriva mer för att nu ska jag trixa lite med min nya lilla Fotboll (de är en boll fast mindre)
HeJ Då På Er AlLiHoPpEn KrAm OcH KrAm / MaDeLeInE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0