Åland

hej
jag tänkte berätta lite hur ´jag och mitt fotbollslag hade de på Åland först på morgornen gick jag upp kl:7 sen åkte jag och mamma till IP för där skulle vi mötas. sen åkte vi till båten (som var jätte stor) där lekte vi i en stor borg :P och vi spelade lite kort också och så klart köpte godis.
sen när vi gick in i bilen (mini bussen) så åt vi godis och hade kul.
när vi kom fram så gick vi in i vårt (våra) rum och bytte om för att vi skulle spela match kom inte om vi vann eller förlorade men aja.
när vi åt lunch gick vi in i matsalen vi var helt själva förutom mattanterna då.
på kvällen skulle vi sova men det var ingen som kunde sova eller ville sova så att vi kollade på tv och film hela kvällen men sen behövde vi gå och sova för att vi skulle ju spela massor av matcher nästa dan.
sen spelade vi lite mera matcher och sen var de lunch vi var nästan själva igen och till slut var det pris utdelning och vi
kom 6:a av 13 lag (tror jag)



Amine Julia och Sandra



Här stod vi när vi skulle ta i mot vårt lilla pris



Jag och Linnéa



På kvällen när vi kollade på T.V



Aa.. Samma kväll =)



Alicia Frida Linda och Amine =)

Många fina minnen ! =)
Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Linda

HELL NOOO! DU TAR BORT SISTA BILD!!!! UUUUUUUUUUUSCH!!!!!!!!

2009-01-10 @ 18:56:10
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Madde

nej, snälla får jag ha kvar den pleas..

du är ju jätte söt!

2009-01-23 @ 16:31:21
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: Linda

hahahahha antar att jag inte har något val, så jag bjuder på den xD

2009-01-23 @ 22:20:29
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Madde

tack min lilla ängel! :D

2009-01-24 @ 10:46:10
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: anni

ååhh gud vad jag vill till äland igen det var så kul med hela fotbollslaget det var så kul. kul att du har fått alla dom där finna bilderna som du kan lägga ut på din fina fin blogg puss din anni

2009-02-04 @ 19:25:38
Postat av: anni

ååh jag vill dit igen puz älskar dig

2009-02-05 @ 15:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0