Fotboll!

hej de är jag i går så var jag på fotbolls tunering de gick inte så himla bra för oss i går vi kom typ trea i vår grupp så inte så bra :( men man får väl se de posetift jag har ju en tunering till som man får hoppas på, som jag ska spela om 2 veckor.
Jag Hanna och Elinor var mäst med varann för de var väldig länge mellan matcherna vi var lite inn på datan ovh sen gick vi in i koridoren och kollade där hittade vi ett hämligt ställe där vi satt och åt våran lilla lunch och fika sedan skulle vi spela match de gick inte så bra vi förlorade med 2-0 jag vet jätte tråkigt men vi hade ju endå två till macher att spela jag Hanna och Ellie gick till kiosken och köpte lite macka o så sendan gick vi till vårat lilla hemliga ställe och fikade lite efter när vi hade fikat klart så gick vi till kiosken där fanns de lite som man kunde gör tillexempelt : biljard,pingis, kolla på tv, uppträda, spela hockey spel, bygga koja med kuddar o ja massor mer typ
sen skulle vi spela mach igen kommer ite i håg mot villka men tillslut blev de i alla fall lika 1-1 (jag gjorde målet) haha inte för att skryta men endå. när machen var slut gick vi till kiosken och åt middag eller vi åt på vårat lilla ställe, efteråt gick vi till kuddrummet med Moa nicole och Ellen vi vildade och berättade spökhistorier för att vi var jätte trötta, vi behövde sen gå ner till vårat omklädningsrum och hämta våra skor och vattenflaskorna för att vi skulle gå och värmaupp för att vi skulle spela match vi skulle möta mrommapojkarna tillslut blev det 1-1 Elinor gjode målet och jag gjode asissten men i allafall
vi gick inte vidare så vi fick åka hem. Men bara att få vara med fotbolls kompisarna och ha kul metyder så jätte jätte mycket.


här är Ellie Moa och Ellen i tv rummet



och här har vi Moa Ellen Hanna och Nicole



här har vi lilla Eliie (söötis)



Hanna som ligger och njuter :)



här har vi Elinor och Hanna  snyggingar



Här är dom igen XD  :)



Haha konstig.

hej puss och kram skumbana ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0