Fler bilder o så från Dalecarlia

Hejsan !
Nu är jag och Oscar hemma igen.

Iaf, jag berättar lite fort vad vi har gjort. vi har : Spelat en massa fotboll : det har gått bra för oss och det har varit as kul ! juste, när vi mötte Järla så blev en tjej as sur på mig för att hon garva när jag gjorde nått fel, då gjorde jag det när hon gjorde det x) aaa, o sen så sparkade hon mig då puttade jag till henne. Då blåste dommarn av,, och då slog hon mig i ryggen x) så hon fick gult kort x) och så ba kuta hon av plan och börja grina.

Varit och badat : vi var och badade på ett badstelle där men kunde åka banor. Mamma tog lite bilder som jag lägger in sen. Men vi var där en gång, så tänkte vi åka dit en g¨ång till men det var as lång kö dit så vi hoppade de.

Ätit mat och varit i gympasalen.

När men skullle äta mat så fick man visa upp sitt band som man hade för att komma in.
haha iaf det var faktiskt varit god mat =) och vi blev typ kompisar med dom i köket så dom hejade på oss =) hah

Vi bodde ju i en gympasal, så vi hängde i ringarna och käka godis ibland. För ica låg rätt nära x)

juste en kväll var det 4:st som gjorde knäckebrödsdansen xD fast jag får och tänker inte lägga in några bilder.
Och jag vet inte om jag ska säga villka det var men det var as kul x) :D

när vi skulle gå och duscha fick vi gå en lite bit. För vi duschade i en ishall. Eller det var inte så jättelångt men..
så har vi kollat på film också, peter var och hyrde de =)

Juste det har ju regnat rätt mycket där. Det har ju typ varit översvämning. Så det var brandbildar som var och "räddade" husvagnar som höll på och bli över svämmade... Så var det ett tak på ett sjukhus som hade rasat för det var så mycket vatten eller nått sånnt.
Så när vi gick till duschen var det typ 2 dm djupa vatten pölar lite här och var.
Men där vi spelade matcherna så var det brandbildar som sög upp vatten så det var inte 2 dm där.
Men på vissa planer var det lerigt och vattenpölar på. Fast vi spelade bara på den en gång och vi vann ju den med 12-0. Inget kan stoppa vallentuna x) hah

Och så var det ju disco nästan precis utanför oss på tisdag och tordag så vi kunde bara gå typ 7 meter till oss igen om det var tråkigt x) haha. Men det var 3 styckna som dansa och 2 strula x) haha. Men jag säger inte villka, haha.. x)

Ni kommer endå inte orka läsa så mycket mer så jag lägger in bilder nu så kanske jag kommer på något mer.
Om jag missat någon som ni undrar om skriv en kommentar så svarar jag.

bilder :

haha, jag Ellen och Madde hade kul på vägen dit

yäää nice bild x) ´

Innan vi skulle inviga cupen =)

Bästa flaggan ever !!

Mee

Älskade Linnéa <33 ! Sötiz !

yäää, några crocs =)

På invigningen, hah fick inte ´med fler.

söta viga Olivia <33

sexit tjejer x) ;)

haha, driv

hah, jag och bästa Madde <3333

Innan en match ! =)



Jag och Bästa Amine <333

Jag och Madde med Dalecarlia tröjor. Det fanns och köpa där de var många i vårat lag som gjorde det. och så kunde man köpa nyckelringar, hårband, t-shirtar o sådär.

Madde och Ellen gungar i ringarna

Linnéa Madde och Ellen <33

Madde, jag Linnéa och Angelica tror jag det är som kommer där =)

När vi skulle gå och åka den röda grejen

Tova, Natta jag och Madde <33

när vi hade kommit ner

Amine, Natta, Angelica, Linnéa, Tova, Moa, Jag och Madde

Amine bowlar =)

vi körde bubblan =) haha vi hade nästan precis vaknat

Olivia och Moa <33



När vi tittade på film



Olivia och Olivia <3

en skylt som Oscar har gjort =)
det var några bilder =)
Pussar !

Kommentarer
Postat av: moa =D

hetaste bilden ever på meej, emilia o kristin !! <3

2009-07-11 @ 21:57:21
URL: http://hydrapes.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul haha!!!

2009-07-12 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0