förlåt...

Jag glömmer dig nu !
Jag kan inte ha kvar dig här inne längre, jag kommer decka i hop då.
Jag är jätteledsen, men du sårar mig jättemycket. Betyder jag ens Lite för dig, nu för tiden ? :( verkar iaf inte så... du betyder iaf mkt för mig, men jag vill inte bli mer sårad  :,(
Förlåt,,
När jag läser inläggen på din blogg som du hade skrivit för ganska läng sen blir jag jätteglad, då var det verkligen du och jag ! <33 nu vet jag inte ens om vi är kompisar längre.¨
Du skriver ju bara att du älskar dina andra kompisar men inte mig :(
 P.s du vet vem du är.


Kommentarer
Postat av: amanda

om inte du tar och holler käften om lina ¨å blir det inte kul för dig

2009-07-14 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0