HEJHEJ GÄSTBLOGG!

Hej, det är Linda här (: jag tänkte gästblogga lite här. Nu när Madde är i turkiet, hoppas hon har det härligt! Jag har också en blogg ju, men den lösenordsskyddade jag precis.
Igårkväll kom jag hem från Gotland, har varit där på semester. De har varit jätteroligt. Idag så ska jag göra rent i marsvinen och min kanins burar. Sen så ska jag vara med Petra, eller iallafall lämna en present till henne för hon ska fylla år. Skriver igen senare tror jag, men tror inte jag kan göra det imorgon, för då åker vi till landet och vi ska vara där ute klockan 10! då måste jag ju typ gå upp 8 eller något.
HA EN BRA DAG!  PUSS OCH KRAM FRÅN LINDA, SOM SAKNAR MADDE! ♥

Jag och Madde för jättelänge sen när vi tog kort med min webb xD

laddar upp fler bilder sen, de knasar lite ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fiin blogg:)

2009-08-01 @ 18:24:30
URL: http://oliviatwin.blogg.se/
Postat av: isabelleburlin

hejsanhoppsan!

hade hoppats på att du kunde göra mig en minimal tjänst. det är så att jag ska byta ut min header, klicka in på min blogg och tyck till om vilken bild jag ska använda, för jag har sån beslutsångest haha!



tack på förhand! :)

2009-08-03 @ 03:35:25
URL: http://isabelleburlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså måste ba säga att din blogg SUGER och att du är stor jävla TÖNT . blir så jävla irreterad på dej för att du kan inte blogga specielt bra . och din klädstil fyfaan säger jag bara .... och hela du . aja tjaarå



////rebecka i ormsta skolan

2009-08-03 @ 15:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0