LINDA HÄR!

Förlåt Madde å alla som skulle läas när jag blogga igår. Men det funkade inte att logga in, hade typ glömt bort det. Men nu försökte jag några gånger å då funkade det. Igår så var jag med Matilda,Emma och Amanda vi hade jätteroligt. Idag så vet jag inte vad jag ska göra. Fast nu ska jag gå ner och äta lunch. Men ni får några bilder innan ;


Jag å Amanda hoppar
Jag och Amanda hoppar

Emma och Amanda fikar

deras bigga lastbil (husbil)

Amanda

Emma uppe i nån säng xD söt <3



Emma & Matilda hoppar över hästhinder

Me and Amanda hoppa hinder :)

Matilda cyklar på minicykel

Emma och Amanda på en stor cykel



på spåret :o




två grodyngel

♥♥♥♥♥♥♥



Linda är blöööt :D

Haha Matilda hoppar i!

nyss gjorde jag några fula utklipp, för jag hade tråkigt..





Nu ; lunch va det ju, skriver senare om vad som händer under dagen! puss på alla ♥

Lots of love! / Linda

inte Madde ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0