Bilder från i går och förrigår

Hejsan !
Nu kommer några bilder från när jag var med Linda, olivia och Elinor :
1, när Olivia, jag och Linda var och bada på kvarnis :

Finaiva ! =)

hah, jag tittar i fel kamera

Fina Linda
2, när jag och Linda var och hoppade på hennes studsmatta :

Linda =)



he, jag

Haha, Linda hade lite kul !

haha =)
3, när jag, Linda Olivia och Elinor var hos Elinor och tältade :

Gulliga Elinor

Gulliga Olivia

Gulliga Linda

Ollvan ! som Linda säger =)

Elinor <3 Madde

olivia <3 Madde

Madde <3 Linda

Elinor <3 Olivia

Linda <3 Elinor

Olivia <3 Linda

Olivia <3

Elinor <3

Linda <3

Jag och Elinor tog när olivia sov =)


haha 

Hihi <33

det var en rolig apa =)

Elinor (hon hoppar)

Olivia vann ! en sak vi gjorde (apan låter as roligt) när man trycker den på magen

Jag vann också =)

När vi skulle packa i hop. 
Jag måste tyvär gå nu...
Men resten av bilderna kommer senare i dag. 
För nu ska jag åka och bada sen ska jag kanske vara med Linda och Olivia =)




 

Kommentarer
Postat av: Olivia H

Hej Madde!

Jag håller på med din design nu och jag undrar om jag kan skriva typ också; "Bloggen om mig och mitt liv" eller nåt?



Kram!

2009-06-25 @ 11:15:33
URL: http://finaiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0