fotbollsträning

Hejsan !
Nu har jag kommit hem från fotbollsträningen (på flygfeltet)
Vi övar ganska mycket inför DaleCarlia cup =)

Innan träningen så var jag en liten stund med Linda och Petra. Vi badade i hennes (Petras) pool, och hade as skojj =)
Fast efter de så skulle jag och Linda hem för vi skulle ju på fotbollsträning.
Mamma och Pappa hade försökt ringt mig jättemånga gånger, men min mobil är ganska kånstig iblan...
Iaf, så dom var ganska irriterade att jag inte svara... Fast jag hoppas att jag får en ny mobil =)
För jag har endå haft min mobil ett tag nu + att den var bega´ngnad av mamma. Fast hon hade typ bara den i några veckor. Fast den är bra o så,,, aja inte så kul för er o veta -.- xD

I morgon åker jag till mina kusiner =) Så Sötisen Linda ska blogga åt mig =) <33 Tack !
Jag tar med mig kameran o så... Fats jag kommer ju hem på torsdag igen. 

P.s den var någon som undrade när jag skulle få min header
Sv : Hon som ska göra den är fortfarande bortrest (lycko =) ) jagh kom inte i håg när hon skulle kommer hem men  jag tror hon skulle börja med den ungafär när hon kom hem =)
Puss !



Kommentarer
Postat av: linda

skulle inte olivia göra en till dig? <3

2009-06-30 @ 23:10:20
URL: http://http:/frazzeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0