Göteborg

Hejsan !
Jag kommer berätta kort, för ni kommer endå inte orka läsa allt om jag skrevier allt vi har gjort.
Det tar ju sex timmar att åka dit, så det ät rätt jobbigt. Men vi har små T.V apparater så vi hade rätt många filmer o lite så...
Iaf vi har : åkt båt, åkt och kollat på sälar (det fanns i vattnet längre bort), firat midsommar såklart, spelat lite fotboll asså jaa... ni fattar ungefär va ? =)
Men när jag lägger in bilderna skriver jag under .
Här kommer dom :

hah, jag på vägen till huset



hahaha

Oscar

Här var det dans =)

me





Oscar haha, det var en gunga som satt ganska långt uppe i ett träd =)
'
Jag som gungar =) haha

haha

Oscar haha ush !

Jag =)

Jag och Oscar när vi skulle åka och kolla på sälarna

två knubb-sälar, hah



Dr var det fullt av sälar

jag

En regnbåge (på vägen hem)

Det var inte så många bilder men några iaf...

Nu ska jag byta om och sen ska jag ringa Linda =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0