Hanna, Petra och Linda =)

Hejsan !
Idag har jag varit i skolan vi gjorde inte så mycket. Vi bestämmde att vi inte skulle åka till angångsjöängen (svtavning :s)
Vi ska måla i stället. Hela dagen förutom sista timmen för då (kanske) vi har gympa.

Efter skolan var jag med Hanna J, Petra och Linda =) Vi hade jättekul !
Vi : åt en macka, kickade, dansade, pratade, skrattade och så. Det var mer saker men ni fattar ungefär va ? =)

Nu så kolla jag på top model och chattar med Linda och Hanna =)

Klockan halv 7 ska jag på fotbollsträning.
Puss

Linda i morse <33

Söta Hanna =)

Söta Petra =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack tack !

Okej hos vem ?

Kramis

2009-06-09 @ 20:03:38
URL: http://miniadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0