hemma

Hejasn !
Nu är jag hemma från landslagets fotbollskola, idag har vi haft det bäst ! =) För utom att vi förlorade mot några killar, jag tror dom var 99. Men dom fick ha en vuxen i mål, och 3 fler på plan -.- det blev 3-1 och jag gjorde målet,, i krysset. Så jag fick godis och en läsk, fast läsk fick Madde och Linnéa också. För att våra tränare sa att om jag sköt i krysset skulle jag få godis,. Haha, bästa tränarna ;) :P Men vi vann faktiskt mot dom (små killarana) i tisdags tror jag det var,, Med 3-1 =)
I morgon så ska vi möta alla lagen, beror ju såklart på hur långt vi kommer. Iaf och pojkar 97 med Markus, Oscar, Nils, Olle, Hugo och alla dom,, har typ ett elit-lag så dom kommer bli as svåra. Och pojkar 98 är också jätte bra ! ...

Några ville ha våra koner, emn det fick dom inte,, så då startade dom vattenkrig... haha jag och Madde blev skit blöta =)

På maten så garva jag, Linnéa, Madde och Elivira i hjäj oss =) haha.

Just nu kolla jag på top model. Så jag ska nog avsluta det här inlägget.
Puss / er bästa Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0