Lista

Hejsan !
Alla hade typ det här testet på sin blogg, så jag var "tvungen" att ta det xD
HAR DU PUSSAT NR 2? Angelica - Nej jag tror inte det, kanske i ettan elelr nått för vi var vi med varann hela tiden.
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20? Jakob - kompis, typ =) 
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30? Madde - i morgon =)
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33? Martin - haha venne
NÄR TRÄFFADE DU NR 9? Emma - i dag
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG? Fanny - jag vet inte, kasnke i morgon om jag ser henne =)
ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13? Erik B - Nej
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4? Annabell - nej
VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM? Olivia H - Dans, fotboll asså vi pratar om en massa olika
TYCKER DU NR 1 ÄR UNDERBAR? Amine - Jaa ;)
SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM? Elinor hem pappa - Haha,, jag skulle kunna ge Elinor en Kram !

Pussar

Lämna mig inte, ..snälla.. <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0