Morgon

Hejsan !
Idag vet jag inte vad jag ska göra.
Det är ju någon grej i centrum och då ska flex uppträda. Mellan 12:45-15:00 nån stans där ska dom uppträda. Men jag vill inte åka dit själv, så jag kanske ska ringa Amine, Hanna eller nån. Jag tänkte ringa Linda men hon skulle åka och köpa en kanin. Kasnke.
Men Ámine sover så himla länge.

Igår kväll ringde Veronica och undra om jag hade Nicols nummer. För att Amine var borta och klcokan var halv 12.
Hon hade inte med sig mobilen eller nått så dom kunde inte ringa...
Men till sist så visade det sig att hon hade varit hon nån kompis till Nicole.
Amine du får inte göra så där, jag blev ju orolig.

Iaf nu ska jag nog äta fruckost och sen ska jag ringa Amine och hoppas på att hon är vaken :P =)
Puss o hej

På ängsholmen, tagen av Frida

Bjuder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0