Sorry för rubriken

hejsan !
Jag kom inte på någon rubrik så det fick bli den det blev ;)

Pappa och Peter (martins pappa) kolla på en hockey match. Dom är helt inne i den, haha =) Den gick live klockan 2 i natt. Dom skulle kolla på den, men dom pallade typ inte. Så dom fick se reprisen (stavning) nu.

Själv väntar jag tills linda ska komma hem =) <3 Snälla linda kan du inte komma snart ;)
Och lyssnar på sämst musik -.- :P

Ikväll ska vi till Isac, Jakob, Smulan (kallas hon förm jag vet faktiskt inte vad hon heter, jag sger smulan eller alla gör det)
Och Kennet. Så jag kommer bli själv tjej igen -.- Men dom har en studsmatta =)
aja, det blir säkert bra. Det är ju inte precis första gången vi är där.

Puss

he, Jakob i ängsholmen. Tog bara nån bild =)


Kommentarer
Postat av: jagee

dålig bild på mig

2009-06-14 @ 09:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0