Thailands bilder

Hejsan !
Som jag sa förut så hittade ju jag bilder sen jag var och min familj var i Thailand 2007 typ.
Så här kommer några bilder :

Här sov jag när vi var på en ö.

Fint vatten va ? =)

De var lixom vatten på båda sidorna

=)

haha (konstig bild)

Vi träffade några där, som vi kännde sen tidigare. Dom heter Demi, Buster, Nicki, Millisa, Vanessa och Emelie.
På bilden ser ni Vanessa, Demi och Milissa

haha jag blev skit konstig.

Dom på fotmassagen. Dom tyckte att jag var jättegullig o så =)
(konstig igen)

Jag och Nicki spelar mini-golf

Fillipa och Plipper xD haha flipper är "döpt" efter filippa. För att hon var som ett flipper spel xD =)
(Fillipa bodde på samma områda som vi, så så träffade jag henne)

Jag, och Fillipa nere i vattnet. (Vet inte om hon stavas så men ni fattar) =)

Hihi, sötnos

Jag och mamma i "tuck-tucken" (det är typ som en slags taxi fast utan dörrar och fönster, med typ bara som ett slags stakét) Det finns as många sånna där.

Jag pappa och Oscar, när vi skulle åka "banan"

Här åker vi

Här med, det var skit kul !

Jag och Oscar <3 xD =)
 Det var några bilder =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0