Dans =)

Hejsan !
Jag har nyss ätit ´för att jag har varit och dansat.
De var jätte kul på dansen idag.
Först så gjorde vi våran uppvärmning vi fick lära och en ny idag.De var en disco uppvärmning jag tyckete att den var ganska rolig.
Sen så gjorde vi olika styrkövningar som är roliga fast jobbiga. Och till sist så gjorde vi fortsättning på våran showdans.
Showen är flyttad till den 10 mars så alla bara vet ni kan gärna komma och kolla.
mina kompisar ska också dansa fast inte i samma grupp som mig, jag ska dansa show 2 och 3.
Elinor, Moa, Linda,Erika,och Olivia ska dansa på showen fast inte i samma grupp som jag.
Dom som dansar i samma grupp som mig är : Amine,Issa,Hanna, Frida och Angelica (Det är dom från min klass som jag vet ska dansa i min ´grupp fast de är ju andra i vår grupp också så klart :P
Angelica var sjuk i dag igen så hon missar rätt mycket både i skolan och på dansen :(
Och jag tror inte att hon kommer i morgon heller för att hon var hon doktorn i dag och hon hade typ halsfluss eller nått¨
:( stackarn :( Krya på dig Anni.
I morgon blir det vanlig skola för min del och sen vet jag inte var jag gör efter skolan men jag vet att vi slutar tio över ett i morgon det gör vi varje fredag. =)
Men jag skriver mer om vad jag ska göra och har gjort i morgon.
Ha de bra KRAM-KRAM Madde

Klockan 18:53 den 5 mars 2009

Kommentarer
Postat av: Linda

10:onde maj menar du ju xD annars skulle det va show om 5 dagar ! hehe ;) ha det bra ! puusss.

2009-03-05 @ 20:50:21
URL: http:// frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0