Elinor :D <3

hej !
Idag har jag varit i skolan, vi gjorde inte några riktiga prov i dag heller vi gjorde lixom bara något papper där man skulle skriva vad man gillar och tycker om engelska.
Men i morgon tror jag att jag kommer få göra ett prov, för några fick göra de i dag, men inte jag för vi hann inte med alla i klassen så då fick typ bara halva klassen göra i dag.
Efter skolan var jag med Elinor vi hade jätte kul. vi åt toast till mellis de var jätte gott, spelade kort, spelade dator och kollade på bloggar. Sen vid halv 6 så skulle jag hem.Tiden gick jätte fort.
När jag kom hem åt jag middag, köttbullar med potatis och nu så har jag precis gjort läxan (svenska) fast jag ska öva lite på engelska lite också och kanske matte.
Sen när jag är klar med de så ska jag duscha.
Men nu ska jag gå (fortsätta med läxan).
Hej då ! /Madde

Klockan 18:55 den 3 mars 2009


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jaha, var roliigt :P <3

jag komemr att sakna dig meeeeed.....

puuuuuuuuuuuuuuuuuuss

2009-03-03 @ 19:50:16
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0