God morgon.

Hej !
Idag vaknade jag klockan 06:38 =) lite tidigt man aja :P Jag kan nog inte somna om igen.
Idag så ska jag vara med Linda för vi är lediga i dag =) Våra lärare var på något så då får vi i min skola vara lediga =)
Jag är rätt hungrig så jag ska nog äta en macka eller något snart.
Fast jag måste se så att Oscar också är hungrig för att vi ska äta tillsammans.
Min dator är lite konstig jusst nu, jag fick göra om det här inlägget 2 gånger så att det kanske inte blir så långt men endå.
Till lunch så ska jag och Oscar värma på plettar som vi kan äta =)
Men nu så ska jag gå och äta så hej då.
Kolla vad många såna där nallar jag hittade på mina bilder :



Blåa blommor.



sova sött !



Sley-ride



Suprise.

 

vet inte vad den heter men söt är den i allafall.



Sov gott allihoppa (heter den)



=) vet inte vad den helle heter.



God natt !



Gullig.



Holding-heart !



Heh,söt.





Ja.. det var rätt så många =)
Eller hur är dom söta.
Nu ska jag gå men det kommer fler inlägg under dagen !
Kram Madde.

Klockan 08:46 den 16 mars 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0