Hemma igen.

Hejsan !
Kon nyss hem från min dans, eller inte nyss men vid 6.
Vi gjorde inga nya saker på vår showdans i dag men vi gjorde en massa nytt på våran upp värmning =)
Aa, och så gjorde vi mag träning och lite olika.
Sen har jag ätit mat pyttipanna blev det för mig idag.

Iskolan så gjorde vi inget speciellt Vi hade inget nationelltprov men vi ska ha ett i morgon igen.
Vi har redan gjort alla engelska prov (det är 5 i varje ämne) Och så har vi gjort 3 svenska prov.
I morgon ska vi ha ett svenskt prov som ni kanske redan har listat ut.
Idag så har jag blivit jag har blivit förkyld :(
Men det är inte så jätte konstigt för att Madde är det och jag sitter brevid henne i klassrummet.
Oscar min lillebror är förkyld eller det är nästan borta för han då men han har varit förkyld så det är inte så konstigt.
Jag får försöka att bli frisk igen för att jag ska ju spela tunering (cup) på lördag så jag för tvätta henderna och bara ta det lungt så får vi se hur det gå med de.
Jag har precis tagit lite te för att jag hade rätt ont i halsen men nu känns det lite lite bättre igen.
Tror att jag ska ta lite mer te så det känns ennu bättre i halsen.
Ja, igår så gjorde jag och Ellie ett collage som jag kommer lägga in här nedan.
Nu hinner jag inte skriva mer men ni får ha det så jätte bra.
Puss o kram Madde.

 

Och sen gjorde jag ett litet collage där Ellie är med.



Hehe det är bara en bild på Ellie men endå.

Klockan 19:07 den 26 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0