Kvällen.

Heej !
Det blev ingen träning, för att dom hade inte plogat på planen och det var typ 2 dec hög snö och det gick inte att spela.
Vi kunde inte heller spela på parkeringen för att det var jätte halt.
Så det gick inte att spela då. hmm... tråkigt )=
Men då gick jag mamma Linda och Hanna ut och sprang =) första varvet hade jag jätte mycket håll.
Men andra varvet gick bra =)
Sen gick jag in och duschade.
Jusst nu så sitter jag och Oscar i soffan, vi kollar på arga-snickaren.Och vi har nyss gjort smothie mm.... gotti.
Jag ska nog snart gå och borsta tenderna tror jag.
Jag var nyss inne på Lindas blogg också.
Och jaa... i morgon ska jag till skolan, och sen ska jag på dans.
Men jag berättar mer om det i morgon.
Nu måste jag gå // M

Klockan 20:50 den 11 mars 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0