Linda. M.M

Hej !
Jag har mest chatttat och bloggat i dag.På msn blev det ett litet missförstånd med Moa.... Men vi behöver inte gå in på detaljer.
För ungefär 20 minuter sen så gick Linda hem, hon var här för att ingen hade typ något att göra och så...
Vi gjorde inte så mycket vi satt mest vi datan, och Linda läste mina sms :P
Så nu är jag inne på msn och har gjort ett collage som ni kanske ser.
Imorgon är de skola för min del vi sak börja med proven då. Först Engelska, man blir ju lite nervös... ):
......Snart ska jag äta, vet inte riktigt vad men endå !
Och sen ska jag kolla på T.V.
Här kommer collaget jag gjorde.



Hej då
KRAM-KRAM Madde
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är bara för fin, hur kan man se så bra ut som du gör/Alexandra

2009-03-02 @ 17:35:52
Postat av: Madde B

Hehe tack Alexandra :D

2009-03-02 @ 17:52:17
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0