maybe.

Klockan 17:27 den 30 mars 2009

Hej hopp !
Jag ska kanske få en ny header igen.
Min förra header var as fin. Men alla får typ (gör) nya hela tiden och då vill jag också de xD
Elinor eller hennes storasyster ska lägga in den för jag vet inte hur men gör. Dom är bara för bäst. TACK !
Ja.. Jag ville bara säga det, typ.
Och så ni bara vet så kommer jag gå på dom fantaskiga träningnarna på : Tisdagar, Onsdagar och söndagar.
Och inte på måndagar onsdagar och söndagar, eller jo på söndagar men ja ni fattar vad jag menar.
Snart ska jag äta mat. Köttfärsås och spagetti. (Jag vet inte hur det stavas men ni fattar vad jag menar).
Men ja.. det var det jag ville berätta för er inte så jätte vitiga saker men iaf.
Nu så ska jag gå och kicka lite med min ballong.
Ha det så jätte bra.
Kram Madde.
ps jag hade tänkt att jag skulle lägga in en bild också men jag var tvungen att byta dator för min börja hacka lite och så och på den här datorn har jag inte den där bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0