Söndag

hejsann !
Jag har precis varit på träning, det gick facktist bra med min fot fast i bland gjorde de himla ont.
Jag ska inte göra så mycket i dag så jag kommer blogga mycket :P
Jaa... jusst nu så chattar jag med Linda på msn.
Och så ska jag snart gå och duscha, Sen ska jag inte göra något mer i dag mamma och pappa ska handla mat och så..
Så ska jag träna i morgon och på söndag men vi skulle tränat på onsdag men planen var så dålig och då ville dom att vi skulle vänta tills det blir lite varmare. Sen har jag träningsmatch nästa måndag alltså om en vecka och en dag.
Nu måste jag gå.
Hej då //mbfd-Madde <3 :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

Det var ju bra att din fot har blivit bättre, synd att jag är i spanien när vi ska ha träningsmatch :(

Menb det kommer säkert någon mer gång :)



puss

2009-03-01 @ 13:14:07
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/
Postat av: Madde B

Aaa, de finns nog fler tillfellen :)



Puuss !

2009-03-01 @ 14:02:33
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0