Sorry.

Hejsan !
Förlåt att jag inte har bloggat på ett litet tag.
Jag hann helt enkelt inte det i går.
Först så var jag ju med Linda och sen så skulle vi bort. (till gäster).
Så ja.. jag hann helt enkelt inte med att blogga så mycket i går.
Snart så ska jag på fotbollsträning =)
Sen efter det så ska jag bara hem och duscha och sen så ska vi åka och tiltta när pappa spelar is hockey.
Han har typ tunering.
Så.. jag kommer inte kunna blogga så mycket i dag heller.
Men man vet aldrig jag kanske hinner blogga mera i kväll efter tuneringen.
Heh, nu fick jag ett sms från Angelica.
Ja... vad mer...
Jag har inte så mycket att skriva om.
Men nu måste jag gå och byta om ni får ha det så jätte bra.
Puss o kram.
Madde.

Klockan 09:05 den 22 mars 2009

Kommentarer
Postat av: Ellie

hej, förlåt om jag svarar lite sent...

har inte var inne på min blogg på... ja.. några veckor?



men grejen är den är jag tänkte lägga ner alltihop, både ta bort min blogg, och dessutom sluta fixa bloggdesigner till folk...

just för att jag inte hinner med allting. :S

men jag kan fixa en design lite snabbt åt dig nu om du vill,



maila mig och försök förklara hur du vill ha, så gör jag det :)

det skulle vara bra om du skickar med bilder också, så jag har nånting att lägga in i headern ;P



hehe KRAM

2009-03-22 @ 09:43:32
URL: http://whoisthatgirl.blogg.se/
Postat av: anni

hehe var det jag som skika sms:D

2009-03-22 @ 19:10:36
Postat av: anni

puss o kram fint du har gjort över allt (L)

2009-03-22 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0